Tuesday, December 24, 2013

Jumpa Blogger Mia Liana di Kuala Lumpur

Saya dah lama nak jumpa Mia,blogger hebat dan disegani ramai tu.Namun jarak perjalanan dan masa yang membuatkan kesukaran untuk berjumpa.


 Mia ke KL baru-baru ini,dan kami ber sms di FB.Kebetulan saya masih bercuti di rumah mak saya di KL.Akhirnya dapat juga bertemu dengan Mia.Walaupun singkat saya rasa amat bertuah dapat berjumpa Mia.Dia lah antara blogger yang banyak membantu saya berkaitan dengan dunia blog ni.

Walaupun terlalu sekejap berjumpa,saya tak lepaskan peluang bergambar kenangan dengan Mia.Memang cantik orangnya.Bersih wajahnya.Senyuman pula tak pernah lekang dari bibirnya.Sangat peramah.Jika saya pemalu akan terus jadi hilang malunya bila caranya berbual seprti sudah lama berkenalan.

Inilah antara sebab-sebab utama saya masih ingin berblog,dapat berjumpa ramai kenalan.Kenalan pula berbagai cabang bidang yang mereka ceburi.Syukur dipertemukan blogger sehebat Mia.

Terima kasih sudi juga berjumpa saya ye Mia,Semoga tidak terputus di sini sahaja hubungan kita,saya doakan agar ukhwah yang dijalinkan berkekalan.Amin!Mia pun dah publish pertemuan kami di sini www.mialiana.com/2013/12/jumpa-blogger-ummi-arissa.

Pesanan: Ramai lagi blogger yang ingin saya jumpa,semoga impian saya tercapai.

8 comments:

  1. Replies
    1. nak sangat jumpa chekgu rin ni..bila agaknya ye..

      Delete
  2. Nanti bila balik Lipeh, kita calling-calling lagi k..

    ReplyDelete
  3. dia update entry lbh sekali sehari .

    ReplyDelete
  4. touchingnya mia bila baca entri ni... thanks ya ida. susah payah datang ke bilik hotel mia tempohari. mia tak sempat nak bersiap masa ida datang. terus sarung tudung je untuk bergambar...

    apa2 pun keep in touch always...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mia always pretty...hehehe...penangan ephyra ni...ok harap2 kita akan sentiasa berhubung..

      Delete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...