Wednesday, December 25, 2013

Ada benda tersembunyi di celah-celah pokok tu...

Sedang saya menikmati kesibukan laluan jalan raya di KL-Seremban Highway,sg Besi,dari atas bilik hotel Nouvelle hotel,saya terlihat sesuatu di celah-celah pokok.


Saya cuba mengambil gambar dari jauh.Saya pasti ada sesuatu.


Saya dah nampak.Hmmm ingatkan apalah tadi.Agaknya ada yang tak perasan kot.Atau saya yang baru lihat untuk kali yang pertamanya.


Rupanya replika orang sedang menunggang kudalah.Tertanya-tanya juga kenapa ada ye benda tu kat situ,ada sesiapa boleh beritahu?

Pesanan: Berakhir dah minggu cuti persekolahan,bersiap sedia menanti hari persekolahan bermula.

15 comments:

  1. selalu lalu situ,tak perasan la pulak...

    ReplyDelete
  2. suspen gak tadini...
    kat kawasantu kan der tempat lumba kudakan... tapi cam jauhjer ngan race coursetu...

    ReplyDelete
  3. ingatkan nampak sesuatu yg menakutkan hehe...

    ReplyDelete
  4. Itu kawasan Kelab Lumba Kuda la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye lah che mid...betul dah tu,suami ada cakap juga

      Delete
  5. ehem..selalu mama lalu kat sana ..tak perasan pun..

    ReplyDelete
  6. itu kelab lumba kuda. kalau petang jumaat ada race gerenti jammed. nak ke tol sg besi pun sangkut

    ReplyDelete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...