Wednesday, August 28, 2013

Musim buah-buahan.

Segar lagi ni,baru je kutip petang semalam di Jerteh Terengganu.(rumah mak cikgu Niena).Memang rezeki saya,saya ambil malam tadi sewaktu saya ke Kelantan mengambil anak saya bercuti.Baru je sampai Kuala Lipis pukul 4 pagi tadi.Sangat berbaloi perjalanan kami sehari semalam.


Ini saya close up satu-satu....Makan sampai pengsan..okay..hehehehe


Blogger Che Mid kebetulan ada kat Kuala Lipis petang semalam,tapi saya pula nak ke Kelantan ambil anak yang cuti awal sempena hari merdeka ni.Tak juga sempat berjumpa ye kak.Lain kalilah.Kebetulan ada je program tidak diduga.Jadi takde rezeki buah jugalah untuk che mid...

Pesanan:Rezeki anak-anak ni.

18 comments:

  1. Sedapnya dapat makan buahan segar dari ladang. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan kak chik,asyik tengok kat gerai-gerai je orang jual,sekarang dapat kutip buah,hah makan sampai pengsan hehehe

      Delete
  2. banyak nye buah2 tempatan..sy pon selalu dapat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. rezeki ni,bila tiba musim dia,banyaklah dapat...

      Delete
  3. aduii syioknya dah tiba musim buah ni.

    ReplyDelete
  4. Untungnyalah kalau ada dusun buah, memang xtermakan!
    Kali ni serentak semuanya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah orang dulu-dulu berbakti pada tanah,dapat hasil boleh dimakan anak cucu,share rezeki pulak dengan jiran-jiran...semoga murah rezeki kawan saya(Cikgu Niena)

      Delete
  5. Bestnyer dapat makan macam ni.. Puas hati kan ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. baru startt nak makan ni,tengah syok lagi,tapi nanti mesti muak...

      Delete
  6. untungnya ada kebun...
    suka semua ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau beli banyak juga keluar duit kan...ini saya dapat free je...hehehe

      Delete
  7. semua best2, satu je KA x makan doyan hehehe

    ReplyDelete
  8. Hadoiii..semua buah tu rin suka sgt kak..jeles!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau duk dekat,boleh datang sini makan cikgu Rin...

      Delete
  9. Makan sampai pengsan? Nanti tak cukup katil wad2 hospital sebab ramai sangat yg pengsan terlebih makan buah....Kesian kat doktor dan nurse kan???

    ReplyDelete
    Replies
    1. biarkan penuh katil kat wad,ada banyak kerja sikit doktor ngna nurse kan...hehehe

      Delete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...