Tuesday, April 03, 2012

Nasib Artis Seperti Siti Nurhaliza

sumber gambar:disini

Kalau dah popular,apa sahaja dibuat pasti menjadi bualan masyarakat.Inilah nasib yang perlu ditanggung oleh penyanyi no 1 Malaysia,Datuk Siti Nurhaliza Taruddin.

Walaupun beribu penafian dibuat,orang tetap bercerita tentangnya,terutama gossip panas yang sedang melanda rumahtangga beliau dan Datuk Seri Khalid Muhammad Jiwa (Datuk K).

Datuk K dikatakan mempunyai hubungan dengan pelakon cantik Rozita Che Wan dan dikatakan juga bakal berkahwin dengan pelakon popular itu.

Menurut petikan di laman blog Murai.Com Siti berkata "Ini bukanlah kali pertama gosip ini disebarkan dan bila saya dengar lagi mengenai gosip ini saya tidak ada rasa untuk bertanyakan kepada suami. Jauh sekali untuk mencurigainya.


Boleh baca berita sepenuhnya di sini


sumber gambar:disini

Sebelum ini di Harian Metro Rozita Che Wan juga menafikan gossip ini dengan berkata  “Saya bukan bakal isteri baru Datuk K,” kata selebriti terkenal, Rozita Che Wan yang menepis dakwaan akan berkahwin dengan Datuk Khalid Mohd Jiwa atau Datuk K seperti didakwa laman blog dan portal hiburan.


Boleh baca berita sepenuhnya di sini.


Sebagai salah seorang peminat suaranya,saya berasa terkilan dengan gossip yang melanda rumahtangga beliau dan suami.Biarlah mereka hidup bahagia seperti pasangan yang lain.


Amacam?boleh jadi wartawan gossip artis tak saya ni?Sengaja nak tulis cerita pasal Siti ni,sebab asyik baca kat blog orang je,biar orang pulak baca kat blog saya.Saya pun boleh baca sekali lain kali.He he he..


Pesanan:Kalau tegur bab-bab lain,contohnya cara pemakaian dalam Islam ke,yang tu digalakkan.

21 comments:

  1. Tu lah dia ..kesian Dato' siti nurhaliza

    ReplyDelete
  2. hmm..biasalah Ida..jodoh, ajal, maut semuanya ditgn tuhan..nasib kita pun tak tau mcmn..kita hanya mampu berdoakan..mana ada isteri yg sanggup berkongsi kasih, walaupun tahu pahalanya yg besar..siap dpt payung mas lagi..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebenarnya kalau dah mampu dan memenuhi syarat2nya..boleh aje sape2 nak kawin ramai ..he he he

      Delete
  3. apepun..doakan yang baik2 saja untuk mereka =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye lah cheqna...doakan yang terbaik...

      Delete
  4. Biasalah tu..dah jadi artis, mestilah jadi perhatian dan punca fitnah....

    ReplyDelete
  5. biase la tu...da pun name artis...

    ReplyDelete
  6. assalam UA..kesian kat dato` siti..ada sahaja gossip tentang rumahtangganya..sepatutnya kita mendoakan yg baik2 utk org lain..ehem mama peminat dato` siti dan dah pernah ke konsertnya kat istana budaya..walaupun kaya & terkenal dia tidak sombong..

    ReplyDelete
    Replies
    1. he he he...mama sempat lagi masuk slot tengok konsert dia...hmmm...rumah dia pun sempat jugak saya masuk kat Lipis ni..he he he..tumpang sikit je..

      Delete
  7. dah namanya pun artis. normal la tu..

    ReplyDelete
  8. Macam tula dunia artis kerapkali dilanda gosip..
    Kalau benar bukan gosip tp kalau salah dah jatuh fitnah tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita sebagai orang luar sekadar mendengar je lah MJ ye..

      Delete
  9. tu la kan.. bila jd artis camnilah.. mcm2 gosip..

    ReplyDelete
  10. gitulah..jangan berani buat rumah tepi pantai kalau takut dilanda ombak...he he he

    ReplyDelete
  11. kalau betoi le desas desus tu..kesian kat datin yer..harap2 idok le gitu.. lagipun..datin siti pon dah cukup cantik..

    ReplyDelete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...