Wednesday, June 09, 2010

Percutian @ Genting Highlands bersama keluarga

Pada 23 May yang lepas, saya bersama adik beradik dan ibu bapa saya pergi bercuti di Kota Keriangan Genting Highlands.

Segala tempahan di uruskan oleh adik saya, saya hanya hulurkan wang untuk segalanya. Saya bawa semuanya kecuali anak sulung saya Ajwad. Dia berada di asrama, maklumla dia kan akan mengambil peperiksaan UPSR tahun ini. Mungkin di lain hari lah baru bawa dia...

Jadi mari kita tatap gambar yg sempat di ambil semasa di Genting Highlands.

Sempat la jugak saya berjumpa kawan sekolah menengah saya di sana. Mereka masih lagi mengenali saya. nampak sangat muka saya tidak berubah dr sekolah sehingga sekarang.







Beberapa permianan yang sempat saya main ketika di sana.



Dan sebelum pulang sempatlah merakan gambar beramai2 untuk kenang-kenangan.


Lain kali mungkin akan datang lagi.. tp bila masa nya?? entah tidak tahu lagi...
Nanti sambung lagi, skrg sibuk menguruskan perniagaan kek dan sauna. nanti saya akan sambung bercerita lagi yek..

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...