Sunday, April 20, 2014

Perbincangan,pembentangan...biasalah kursus mana-manapun kan

Mana-mana kursus yang kita hadiri,pasti akan ada perbincanga berkumpulan,kemudian pembentangan.Itulah yang terdapat dalam kursus yang saya hadiri ni.

Susah nak berbincang ats kerusi,jom kita bersila atas lantai.Nak berbaring pun boleh.Ikut keselesaan sendiri.hahaha...Apa-apapun bila berbincang dalam kumpulan ni,banyak idea dapat dikumpulkan.Yang tak tahu jadi tahu kan..kan..kan..


Bila sesi pembentangan pula,ikut sukati kitalah selesa mendengar dari atas kerusi atau atas lantai.Sebab ni bukan budak sekolah kan,sekali lagi ikut selesa kita,tak payah nak formal sangat.Santai lebih berkesan.



Yang nak bentangkan ni lah macam-macam aksi,ada yang penuh yakin,ada yang malu-malu,maklumlah ada yang pertama kali berdiri di hadapan orang,jadilah macam-macam adegan lucu.Namun demikian lama-kelamaan,apabila diberi peluang sebegini,akan menjadi kebiasaan.

Minggu-minggu yang berikutnya,masing-masing sudah menampakkan identiti masing-masing.Jadi waktu ni kenalah cari kawan yang bersesuaian dengan karektor masing-masing.Ada yang pendiam,ada yang suka bercakap,ada juga yang suka buat lawak.Bestkan.

Pesanan:Tak kenal maka tak cinta...cinta kawan-kawan ye...




No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...