Wednesday, January 22, 2014

Wordless Wednesday # 31 - Rak menjimatkan ruang


Barang hadiah perkahwinan dan lai-lain barangan dalam stor.Setelah mak beli rak (saya tukang pasang tau),saya susun semua barang-barang tu.Hasilnya banyak ruang kosong di bilik stor tu.

Pesanan:Mak kata beli rak ni di Tesco,bila beli kali ke-2 dapat satu je,rupanya dah habis stok,maknanya laku tu...nak pasang pun senang tak guna pakupun...

5 comments:

  1. Replies
    1. bukan barang saya tu,barang adik ngan barang mak...hehehe..saya tukang mengemas..

      Delete
  2. wahhh senangnya... jijah pon kat stor belambak2 brg.. kalau ada rak ni senang nya.. mane nak cari kat sabah ni...huuu

    ReplyDelete
  3. wahhh senangnya... jijah pon kat stor belambak2 brg.. kalau ada rak ni senang nya.. mane nak cari kat sabah ni...huuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. jimat ruang,jadi ada lah sikit ruang nak berjalan dalam bilik tu...

      Delete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...