Wednesday, June 26, 2013

Wordless Wednesday # 27- ee...umi ...tanah kubur...



Terkejut saya bila anak saya berusia 3 tahun tunjuk kat padang sekolah,sambil kata ee...umi tanah kubur.Ni padang woodball lah.Suspen je.

Pesanan:Pertama kali dia sebut,saya buat tak endah,bila lalu nak balik baru saya toleh,bukan apa dulu lain padang woodball ni,sekarang lain lah pulak.Siap warna merah lagi.

15 comments:

  1. Penanda tu dia ingat macam batu nesan :)

    ReplyDelete
  2. Begitulah pandangan anak2, asal ada dua penanda tercacak di tanah, itupun dikatakan kubur...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. eloklah dia tahu...kan...tapi seram je..

      Delete
  3. hihi..dia ingat lapang semacam kut,.,

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada penanda dua batu tu di ingat kubur ler tu..hehehe

      Delete
  4. hee..batu nesan merah tu..

    ReplyDelete
  5. seram jugak kalo budak2 ckp mcm tu wp takde apa2 pun. Sbb budak2 kan selalu je jujur. Kot2 dia ternampak apa2. Hehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu...budak2 nampak apa yang kita tak nampak

      Delete
  6. kalo cakap waktu malam rasanya berdiri bulu roma :)

    ps: akak msg nama n alamat kat fon dkna, nak pos kad :)

    ReplyDelete
  7. Lama tak singgah sini.. selamat berpuasa , maaf zahir batin dari Che Mid

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat berpuasa juga pada kak...

      p/s:tak tahu kenapa komen akak ni masuk spam,nasib baik ida check...

      Delete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...