Monday, October 17, 2011

Orang bisnes,saya pun nak bisnes jugak!





                             koleksibutikidazai.blogspot.com

Seminggu dua ni,saya sibuk dengan mengatur barang-barang niaga saya.Saya pun ingin mencuba bisnes online yang kini sangat popular di kalangan pembeli yang sentiasa online.

Maka saya dan Cikgu Niena inginlah mencuba perniagaan online ni.Saya pun membuka satu blog yang diberi nama koleksibutikidazai.Marilah rakan-rakan melawat blog niaga baru saya ni.

Buat permulaan saya menjual tudung-tudung,jubah-jubah dan mini kurung moden yang sesuai untuk remaja dan dewasa.Oleh kerana saya masih baru,saya banyak bertanya kepada mereka yang sudah biasa bisnes online ni.Macam-macam cadangan yang mereka beri.Atas pertolongan adik saya juga,maka terwujudlah blog niaga saya pertama itu.

Sila-silalah jenguk ye!Selamat Datang!!
Barangan di dalam blog tu jika tak tulis sold,maknanya masih ada lagi.

Pesanan:Jika tidak dipecahkan ruyung,manakan dapat sagunya...ye tak?

1 comment:

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...