Tuesday, March 08, 2011

Dulu dan sekarang... banyak perbezaan nya

**Entry ini di tulis oleh Sumijelly**

Salam sumer, hehehe..... mesti korang tertanya, apa hal la pulak sumijelly ni duk menulis kat blog Ida nie yek?? hahaha......

Buat masa ni kakak saya sangat sibuk, sementelah internet dia tak berbayar lagi kerana sibuk menguruskan anak-anak yang lebih memerlukan dia dari belog ini... hahahaha (mampus aku kalu di baca oleh ahkak aku..kahkahkah)

So entry nie hanya lebih berkisar kekeluargaan jer...hehehe. Nak citer pasal gamba rlelama dan gamabar terkini...

Ni gambar masa tahun 1990 an kot... (aku agak jer...)


Ini gambar kami sekeluarga...

Dari kiri abang sulung, ayah, Cik Norfa (kene dukung), mak, aku, kak ida dan angah.

Wah..bila tengok gambar masa kecil-kecil...nostalgia kan... tengok muka akak aku..lagi aku tak caya.. iyerla... sekarang jer mempunyai anak 6 orang ko.. aku pun baru nak masuk 4 orang...hahaha

Ini pula adalah gambar kami adik beradik pada tahun 2008.. masa ni waktu raya..

Maklum la... time raya jer dapat berkumpul adik beradik.. dah memasing mempunyai keluarga... maka paham2 la kan...hehehe

Berbeza sungguh gambar dulu dan kini.. tapi yang pasti kami tidak dapat berkumpul bersama selalu... maklum la masing2 berkeluarga dan kakak aku pula duduk di Pahang, jadi bila pulang ke KL pun masih tidak dapat berjumpa.

Sebaik la sekarang nie sudah ada FB, Blog untuk kami mengetahui perkembangna masing-masing...

Emm...itu aja yang ingin aku kongsikan bersama korang.... terasa rindu pula dengan zaman kanak-kanak..sebab kalu aku g memana kakak aku yang banyak kene buat kerja berbanding aku......hahahahaa

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...