Thursday, August 28, 2014

Hanyut sekejap...

Ah...lama juga saya tidak jenguk blog saya.Apatah lagi blog orang lain.Membaca blog melalui handphone memang tidak seselesa membaca di laptop.

Sejak laptop ada masalah...memang susah saya nak melawat blog orang lain.Dah tak serancak dulu.Nak update blog guna handphone pun tak seseronok menggunakan laptop atau komputer.Screen yang besar lebih mudah berbanding melihat screen kecil.

Kalau setakat nak lihat wassap,facebook atau twitter bolehlah.Macam ada yang tak kena bila membaca blog melalui handphone.Cuma bezanya boleh dibaca bila-bila masa dimana jua.Itupun kalau ada internet.

Aduii..kisah rakan-rakan blogger banyak yang saya ketinggalan.Masa pun tak mengizinkan.Blog sendiri pun baru nak update.Maaf ye rakan-rakan.Jangan putuskan hubungan.Saya mencari masa sesuai untuk membaca blog rakan-rakan semua.

Jumpa lagi!

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...