Saturday, June 14, 2014

Putu Piring Larkin

Putu piring kat Larkin,Johor Bahru ni warna kuning.Tak biasa seperti saya beli kat Lipis warna putih.

Alang-alang dah sampai Larkin kena cari juga.Katanya tersohor juga.Saya dah tak pandang kuih lain.Hanya putu piring je terbayang.Lagipun memang kuih kegemaran saya juga.

Sekali cari je saya jumpa setelah bertanya dengan orang.Mudah je.Cuma laluan nak masuk ke tempat tu boleh jem kalau kereta banyak sebab betul-betul dengan traffic lights.Jadi kena bagi signal awal-awal.

Selain putu piring,ada juga kuih muih lain.Saya hanya beli putu piring 10 keping RM5 dan kuih lepat pisang 4biji RM2.Mahal juga ye.Biasa kat Lipis kuih 3 biji RM1..manakala putu piring 5 keping RM2.Hmmm beli juga sebab dah sampai.Memang harganya begitu di situ.



Penjualnya sangat peramah.Suka saya bila dilayan dengan baik.Kalau ke Larkin,jangan lupa singgah beli ye.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...