Sunday, February 23, 2014

Saya suka bekas ni,sangat praktikal



Cantik tak bekas tempat letak pinggan mangkuk ni.Saya jalan-jalan di tempat menjual barang-barang plastik,saya terjumpa bekas ni.Sangat praktikal.

Harganya pun boleh tahan.Saya beli dengan harga RM69.90 satu.Pinggan mangkuk anak-anak saya simpan di situ.Mengurangkan pencemaran.Kerana ianya ditutup dengan baik.Jadi selamat untuk simpan pinggan mangkuk di situ.Takdelah berabuk bila tinggal rumah lama-lama.

Selalunya kita simpan pinggan mangkuk di rak-rak pinggan yang terdedahkan.Kalau nak balik kampung lama-lama kena tutup dengan suratkhabar atas setiap rak tu.Leceh jugakan.Dengan adanya rak pinggan plastik ni,rasa selamat lah pinggan mangkuk dari dijilat lipas ke tikus ke kan....

Nanti saya bercadang ada lebihan duit,nak beli lagi.Ada 3 warna,hijau,biru dan pink.

Pesanan:Nampak teratur dan kemas sikit dapur saya...

11 comments:

  1. mmg praktikal . setakat nih tak jumpa lagi ...

    ReplyDelete
  2. Sis cubalah cari di tempat jual barang2 plastik...

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Sis cubalah cari di tempat jual barang2 plastik...

    ReplyDelete
  5. Menarik dan praktikal. Kalau ada homestay...teramatlah sesuai rak ini. Yang paling mengujakan, ianya nampak kemas sebab semuanya tertutup dan tersorok!

    ReplyDelete
  6. cantik.
    akak beli kat mana?

    betul tu saya tiap kali nk tinggal rumah mesti ttup dengan kain dlu. pastu bila balik basuh le semula.huhu

    ReplyDelete
  7. AKAK beli di kedai mana..saya nak tengok..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasa ada jual di pasaraya bahagian bekas plastik atau kedai yang jual barang-barang plastik.Kalau kat Kuala Lipis ni ada dijual di pasaraya TF.

      Delete
  8. sangat cantik bekas ini. boleh buat pertanyaan akak beli di tempat mana?

    ReplyDelete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...