Sunday, January 27, 2013

Antara tempat-tempat menarikyang sempat diterjah di Sarawak

Pasar Tani Satok/Medan Niaga Satok




Waterfront,Kuching Sarawak


Bangunan kuning tu Dewan Undangan Negeri Sarawak....

Muzium Sarawak....


Muzium Kucing,Sarawak


Kampung Budaya Sarawak...Santubong


Dan yang penting kena ambil gambar kat sini...baru sah datang Kuching....



Banyak lagi tempat.Nanti kalau ada masa saya cerita.Percutian 4 hari 4 malam....banyak sangat gambar yang tak sempat nak ambil.Jadi Sarawak memang percutian yang menyeronokkan asalkan siapkan budget yang cukup....

Pesanan:Ralat tak dapat beli tikar sarawak...dapat diskaun murah...takpe masih ada masa lagi hehehe

13 comments:

  1. Tikar tu banyak kat Nilai... Kakak saya pernah beli tikar tu kat Sarawak, pastu ipar dia bawak balik dgn helikopter sbb ipar tu pilot.. Harga tikar tu lagi mahal jika nak dibandingkan dgn yg jual kat Nilai tu.. huhuhu..

    Skang ni, pakat2 beli kat Nilai 3 tu je.. haha..

    ReplyDelete
  2. wah..jauh nye perjalanan sampai sarawak ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bawa anak-anak yang first time naik pesawat...

      Delete
  3. senyap2 je bercuti kat srwk. comel je anak ummiarissa yg bergmbr dalam patung kucing tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. senyap2 tu sebab tak nak anak2 bising...nanti cikgu sekolah tau diorang pinteng sekolah 2 hari...hahaha
      comelkan ...kih kih kih

      Delete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. Wah bercuti ke Sarawak rupanya..seronok tgk ank2 ida yg comel.mmg sarawak pun termasuk dlm list tmpt menarik utk dilawati family akak jg..hrp2 dpt sampai jg satu hari nnti..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang dah lama nak pergi sana kak..baru tercapai hajat

      Delete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...