Wednesday, July 06, 2011

Suka Duit Tak?

Saya suka duit.Awak semua suka duit tak?Eh! tengok tu ada yang menggelengkan kepala.Oh budak umur setahun rupanya yang geleng kepala tu.Ala semua orang suka duit.Ha,lepas puasa je,nak kena sedia duit raya...wah,puasa pun belum lagi nak cite pasal raya pulak.ha ha ha

Tapi saya bukan nak bagi duit kat awak semua.Saya nak cerita tentang duit yang saya jumpa ni je.Dah lama saya simpan dalam album gambar saya.Tiba-tiba tergerak nak publishkan.Nak bagi semua orang tengok duit ni. Suka tak kumpul duit-duit lama.Ni bukan hobi saya,tapi saja simpan buat kenangan.

Okaylah...saya cuma nak tanya je,kalau-kalau anda tahu tahun kewujudan duit-duit ni...Sebab saya pun tak berapa pasti.Tak banyak pun duitnya ada Rm 1 je.









Pesanan:Persamaan yang kekal adalah gambar Agung...

10 comments:

  1. wahhh!!...dah lama tak tengok duit lama...simpan lelok, boleh dijadikan kenangan abadi :D

    ReplyDelete
  2. @memang simpan pun...tapi kalau dah bertukar tangan tak tahu apa akan terjadi nanti...

    ReplyDelete
  3. @Taufan Bin Ribut-mesti banyakkan..

    ReplyDelete
  4. simpan buat kenangan,, saya pun ada juga simpan

    ReplyDelete
  5. @ibuintan & IdaShazana-jual laku tak?he he he

    ReplyDelete
  6. Sayang saya langsung tak simpan

    ReplyDelete
  7. Sayang saya langsung tak simpan

    ReplyDelete
  8. @Mak Wardah-saya pun kebetulan je simpan masukkan sekali dalam frame gambar...bila belek-belek gambar lama ternampak wang kertas tu..

    ReplyDelete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...