Saturday, May 10, 2014

Aktiviti di taska 'Sayang Ibu'


Tidak kira tarikh bila ia di sambut. Tujuannya hanyalah untuk mengajar anak-anak agar sentiasa menghargai ibu dan menyayangi ibu.

Ini lah antara aktiviti yang saya lakukan untuk anak-anak taska saya.Saya sendiri tidak war-warkan tarikh hari ibu yang hampir semua orang sibuk memikirkannya.

Sekadar memberitahu kita cipta kad untuk beritahu kita sayang ibu kita . Setiap hari saya bertanya kepada anak-anak taska 'siapa sayang ibu bapa?'...semuanya mengangkat tangan tanda sayang.

Lalu saya mengajak anak-anak menadah tangan dan mengajar doa untuk ibu bapa. Semua gembira.

Semoga anak-anak saya juga begitu. Tanpa ibu siapalah kita.

Jom sama sama berdoa untuk ibu bapa.

Pesanan:Beruntung saya masih ada ibu dan ayah.

6 comments:

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...