Showing posts with label Tumpat. Show all posts
Showing posts with label Tumpat. Show all posts

Saturday, February 23, 2013

Pengkalan Kubur,Kelantan-Zon Bebas Cukai

Kalau pergi Kelantan nak membeli-belah ada 2 tempat menarik.Satu di Rantau Panjang dan satu lagi Pengkalan Kubur.

 Saya nak pergi Pengkalan Kubur kat Tumpat,Kelantan.Jom!

Mula-mula masuk situ kena lalu kat pemeriksaan Kastam.Balik nanti baru dia periksa barang yang kita beli.





Kalau jalan-jalan tengah hari,panas juga. Tapi bila belek-belek pakaian warna-warni ni,tak terasa panasnya.hehehe


Ini gerai periuk belanga,tikar,toto,bekas air dan macam-macam lagi.


Gerai pakaian lagi.Kebanyakan pakaian saya lihat banyak diambil dari Thailand lah.



Gerai jual mainan budak-budak pun ada.

Ha...yang ni tak boleh tinggal.Rugilah siapa tak singgah sini.
Macam-macam jenama pinggan mangkuk terkenal dijual di sini.Cantiklah..




Okay tak?Kepada sesiapa nak membeli-belah tu sediakan duit je.Takde duit nak beli apa kan..

Pesanan: Saya pergi sana hari biasa,jadi tak ramai pengunjung.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...