Tuesday, June 25, 2019

Musim menghantar anak-anak sambung belajar



Dimana sahaja kamu belajar atau dihantar belajar, bersyukurlah.Kerana masih ramai lagi yang mahu belajar tapi tidak mampu,mahu belajar tapi tiada kelayakan,mahu belajar tapi malas nak belajar.

Alhamdulillah anak saya salah seorang yang berminat untuk menyambung pelajaran nya selepas SPM.Lebih lagi dia pun minat dengan bidang yang dipilih.

Sebagai ibubapa kami menyokong dan menyediakan segala keperluan yang akan digunakan atau diperlukan.

Biarlah anak perempuan belajar tinggi pun,tak payah risau dengan kata-kata "belajar tinggi-tinggi ke dapur juga".Eh mestilah ke dapur,kalau dah lapar kenalah masak,kalau tak lapar lah kau.Hahaha..

Okaylah...saya dah siap daftar anak Sabtu lepas.Seronok pula tengok gelagat anak dan ibubapa masing-masing.Teringat zaman di ITM Shah Alam dulu-dulu.

Bye

10 comments:

  1. Anak yang sulung ke?
    Ambil kursus apa tu?
    Apa-apapun, moga dia terus sukses.

    Akak dulu, teringin sangat nak masuk U tapi takde rezeki. Ada la dalam dua tiga kali ambil ujian untuk masuk ITM tapi sokmo tak lepas. Haha. Lepas masuk dewan je untuk ambil ujian. Takde rezeki nak bergelar graduan.

    ReplyDelete
  2. Single ke? Ciannn.... contact i okay. Love u.
    017-4502767

    Linked In : https://my.linkedin.com/in/mohamad-zuhairi-c-a-m-4a5744107

    FB : https://www.facebook.com/mohamadzuhairi.mohamadzuhairi

    Insta :
    https://instagram.com/zuhairizani

    Twitter :
    https://twitter.com/zuhairizani

    ReplyDelete
  3. I'm having a small issue I cant seem to be able to subscribe your rss feed, I'm using google reader fyi.
    The Zune concentrates on being a Portable Media Player. Not a web browser. Not a game machine. Maybe in the future itll do even better in those areas, but for now its Soft Trending

    ReplyDelete
  4. Not too long ago, I did not give a lot of thought to making comments on blog page articles and have placed feedback even much less. Reading by way of your pleasant article, will support me to do so sometimes.
    Minh Farfalla
    softtrending

    ReplyDelete
  5. This is really some awesome advice. Keep it up, my colleagues would love this.
    This really is such a wonderful resource that youre offering and you give it away for free. I take pleasure in seeing sites that realize the worth of delivering a prime resource for no cost. I really loved reading your post. Thanks!
    British original art

    ReplyDelete
  6. Its Pleasure to understand your blog.The around articles or blog posts is relatively extraordinary, and I quite enjoyed reading your blog and things that you expressed. I quite like to look back over a standard basis,post additional inside topic.Thanks for sharingkeep writing!!!
    Nice info. Keep the useful info coming!
    shopbymark

    ReplyDelete
  7. I couldnt currently have asked for a better blog. You happen to be always at hand to present excellent information, going straight away to the point for straightforward understanding of your readers. Youre really a terrific pro in this area. Thanks for always being there for people like me.
    sodium hypochlorite amazon
    china air purifier
    korean air purifier brands

    ReplyDelete

Tinggalkan komen jika ada...komen anda tetap akan dibaca walaupun tidak dibalas.Senyum selalu.

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...